BESTELLEN
Hoe moet ik bestellen?
Bestellen bij Alma Vero is erg eenvoudig. Je klikt simpelweg op de knop van het gewenste product en deze wordt automatisch opgeslagen in je winkelwagen (rechtsbovenaan de pagina). Je krijgt steeds een melding met de keuze om verder te winkelen of om je bestelling in de winkelwagen af te rekenen. Voor dit laatste overloop je het stappenplan in de afrekenprocedure.  

Kan ik mijn bestelling in de winkelwagen nog aanpassen?
Jazeker. Je kan de hoeveelheid van een product naar hartelust aanpassen, een artikel verwijderen of je winkelwagen weer helemaal leeg maken.  

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Heb je een foutieve bestelling geplaatst of wil je je bestelling in z'n geheel annuleren?
Dat kan.
  Na het afronden van je bestelling ontvang je je orderbevestiging in je mailbox.  Deze dien je meteen na ontvangst zorgvuldig te controleren en ons onmiddellijk op de hoogte te brengen van de eventuele fout in je bestelling (bestelling, product, hoeveelheid, contactgegevens, afleveradres,...).    Contacteer ons daarom via het contactformulier    *Belangrijk: vermeld in het contactformulier ook je bestelnummer. Je kan dit nummer terugvinden in de orderbevestiging (links bovenaan).  

Hoe kan ik betalen?
Je kan bij ons veilig betalen middels Bancontact/Mistercash.
Ook een reguliere overschrijving per bank is mogelijk, mits een toeslag van € 1,5 per bestelling. Dit omwille van verwerkingskosten.
Cash betalen is natuurlijk ook mogelijk, maar enkel bij afhaling, niet bij levering.
Je kan de gewenste betaalmethode selecteren bij het afhandelen van de bestelprocedure.

Zijn jullie prijzen inclusief of exclusief BTW?
Al onze prijzen zijn inclusief BTW. De BTW op voeding is 6%. BTW op transport is 21%.